Ett skönt par i vardagen.

Ett skönt par i vardagen.
BAKGRUND
Topz och Gunry är bland de starkaste varumärkena inom respektive kategori i dagligvaruhandeln. De har hittills behandlats som isolerade varumärken trots starka synergier inom både kategorin samt produktanvändandet
UPPDRAG
Utveckla en gemensam varumärkeskampanj för Topz & Gunry. Driv merförsäljning. Engagera såväl konsument som butiksinnehavare. Generera 2nd placement och möjliggör långvariga exponeringar som skapar nyfikenhet och engagemang hos konsument.
KONCEPTIDEN
Skönhet kan vara många saker. Dessvärre kan en av dessa saker innebära ytlighet. Överpolering. Elitistisk perfektion. Men de egenskaperna är SÅ olika Gunry & Topz. Nej, de handlar istället om en fin kärlekshistoria. Ett par som är lätta att tycka om. Som är naturliga, enkla och empatiska. Som vet hur vardagen ser ut, känns och fungerar. Med oss har du alltid en naturlig källa till all din vardagsskönhet. Välkommen in i badrummet. Välkommen in på lite skönhet med omtanke.
UTFALL
Pågående kampanj.
POS.

Toppskylt, anpassad för olika butikskedjor.

Köp & få!

