EN FULLADDAD REVOLUTION.

GP INTERNATIONAL

Vårkampanj

Kongahälla Center
BAKGRUND

ReCyko är GPs spjutspets inom laddbara batterier. Ett omfattande utvecklingsarbete har resulterat i ett nytt koncept som innefattar batterier, laddare och dockstationer.

UPPDRAG

Ta fram ett kommunikationskoncept som fungerar i hela världen (förutom Nordamerika). Återvinn förtroendet hos de som satsade på laddbart för 10 år sedan men som kände sig lurade på prestanda. Vinn hjärtat hos nya konsumenter.

KONCEPTIDEN

Varumärket GP Recyko var lite lågt på energi. Vi behövde återställa dess forna kraft för att få uppmärksamhet och skapa intresse. Allt utgick från att prata om en revolution. Utan att du förvandlas till en radikal, arg aktivist. Bara en trevlig sådan. 

Join the recharging revolution.

UTFALL

Konceptet rullades ut i Kina och Europa under 2020.

Konsumentannons.

Imagebilder.

SoMe-annonser.

Infomercials, e-handel.

Annonser, professionella.